Facebook Youtube İzlesene Dailymotion Video İndirmek Çok Kolay

Öncelikle bilgisayarımıza http://www.mozilla.com/tr/ adresinden Mozilla Firefox'u ücretsiz olarak indiriyoruz. İndirdiğimiz programı bilgisayarımıza yüklüyoruz. Yükleme işleme tamamlandıktan sonra mozilla firefox internet tarayıcısını açıyoruz. Sonra tarayıcı menüsünden "Araçlar"ı tıklıyoruz. Araçları tıkladıktan sonra "Eklentiler"i tıklıyoruz. Eklenti yöneticisi yeni sekmede açılıyor. Sonra "Eklenti edin"i tıklıyoruz. Ardından Sağ üst köşede "Tüm eklentilerde ara" kısmı var. Oraya "DownloadHelper" yazıyoruz. Ardından "Kur"u tıklıyoruz.Eklenti kurulduktan sonra Mozilla firefox tarayıcısını kapatıp tekrardan açmamız gerekecek. Tarayıcıyı tekrar açtıktan sonra artık videolarımızı rahatlıkta indirebiliriz. Video indirmekte çok basit. Resimlerde detaylı şekilde anlattım.Oradaki adımları tek tek uygulayın. Ayrıca sadece facebook değil tüm videoları indirebiliyoruz.


RESİMLİ ANLATIM

1.Adım

2.Adım








3.Adım













4.Adım

5.Adım










6.Adım